Okleina jako renowacja karoserii?
Samochody firmowe nie muszą pełnić tylko funkcji transportowych. Potrafią wykonywać funkcję narzędzia do tworzenia imagu instytucji, dodatkowo wykonując to bardzo sprawnie. Przebywając zazwyczaj w trasie, nieprzerwanie penetrując nieznane dzielnice mają możliwość być przekaźnikiem reklamy o nieograniczonym wręcz potencjale docierania do odbiorców. Należałoby również zwrócić uwagę na to, iż pokrywanie pojazdów folią jest nieocenione w zamyśle wyremontowania flotylli będącej na wyekwipowaniu instytucji. Oznaki zużycia samochodów niekorzystnie wpływają na jej przyjęcia przez potencjalnych klientów. Zarysowania tudzież obtarcia lakieru na karoserii czy wypłowiała jego barwa uszkadzają nieco image przedsiębiorstwa. Dzięki folii te malutkie niedostatki da radę efektywnie poukrywać.
Okleina na aucie – interesujący pomysł to jest esencja
Zyskujący na popularnośći car wrapping czyli pomysłowe wykorzystanie taśmy z nadrukiem – uchodzi bieżąco za pewną z najdostępniejszych i niesamowicie skutecznych narzędzi reklamowych. Okleić można wszelkie kawałki nadwozia – wespół z dachem, okrywami lusterek oraz zderzakami. Na terenach zachodnich od dawna jest on uznawany za realny typ sztuki, a Zawody w Naklejaniach Samochodowych mają edycję już także u nas. Dla spółek – również tych z bogatą flotą, jak i mających wyłącznie parę aut – wyznacza to duże pole manewru w komunikacji agitacyjnej. Auta firmowe stają się integralnym fragmentem identyfikacji wizualnej biura. Przed ekspertami w temacie wyklejania samochodów nic nie przeszkadza, by niemalże którykolwiek ich kawałek zaaranżować jako płaszczyznę reklamową. Jak zrobić w ten sposób, aby nie popaść w rozpustę i nie dosięgnąć rubieży gniotu? Wymagania estetyczne w upiększaniu samochodów bynajmniej nie odbiegają od uniwersalnych reguł. Projekt może pociągać, wymyślna oprawa może tworzyć wrażenie, oryginalne akcenty mają możliwość skupiać wzrok. Lecz to schludność, szykowność i minimalizm oznaczają styl.