Odświeżacze powietrza przeznaczone do aut to dziś nie jedynie sławne choinki zapachowe. Asortyment odświeżaczy do aut jest dziś dużo szerszy. By je sprzedać, należy je niezwykle ostro reklamować. Jakie istnieją sposoby reklamy odświeżaczy przeznaczonych do samochodów?

Promocja odświeżaczy do samochodów potrafi przyjąć wyjątkowo różnorodną postać. Jej rodzaj zależy między innymi od faktu, jak duży budżet dystrybutor jest w stanie wyłożyć na ofertę reklamową. Te najpoważniejsze, ergo zarządzające dużym, a nawet niektóre niezwykle dużym budżetem na reklamę, mogą sobie pozwolić na zamówienie reklam telewizyjnych nakręconych z udziałem gwiazd telewizji, albo estrady. Do tego spoty telewizyjne bywają wyświetlane przez stację telewizyjną w najlepszym bloku reklamowym. Klip reklamowy z gościnnym udziałem znanych artystów, czy też gwiazd estrady gwarantuje, że klienci o wiele chętniej wybierają rekomendowany przez znanych ludzi produkt, w naszym wypadku odświeżacz do samochodów. Równie sprawną, lecz za to mniej formą promocji są spoty reklamowe w popularnych radiostacjach. Swoje wyroby wytwórcy odświeżaczy do samochodów mają możliwość promować dodatkowo w czasopismach. Pojawia się jednak pytanie: czy musi to być gazeta dla pań, czy też specjalnie dla mężczyzn? My uważamy że, większość z reklam winna zostać opublikowana w gazetach, których odbiorcami są przeważnie mężczyźni. Nie możemy natomiast zapomnieć, że bardzo często to właśnie kobiety selekcjonują ulubione aromaty przeznaczone do samochodu. Z pewnością dlatego nie zaszkodzi zamówienie kilku niewielkich reklam w paru szczególnie poczytnych czasopismach dla kobiet.

Wydajnym stanowiskiem do promowania samochodowych odświeżaczy jest aktualnie także cyberprzestrzeń. Sprzedaż bez wątpienia podskoczy, w przypadku gdy stworzymy akcję marketingową na Facebooku. Świetnym miejscem do reklamowania produktów zapachowych potrafią okazać się polskie, czy też światowe targi motoryzacyjne, oglądane są zawsze przez tłumy fanów motoryzacji.

Reklama produktów zapachowych do aut powinna być po pierwsze efektywna, czyli wieść do podwyższenia sprzedaży. Istnieje sporo drogich i przystępniejszych metod promocji, które to skutecznie wzmogą sprzedaż odświeżaczy do aut.