Tak naprawdę producenci okien nie powinni wychodzić z założenia, iż reklamowanie ich wyrobów przesadnie się wyróżnia. Chodzi o to, że promowanie okien raczej nie różni się od promowania butów, hostelu, wypożyczalni samochodów bądź usług transportowych.

Jeżeli chodzi o reklamowanie okien, bez dwóch zdań wielce ważne jest to, czy najzwyczajniej w świecie nasi klienci są usatysfakcjonowanymi użytkownikami okien (zobacz również okna legnica – oferta). Jeśli opinie są pozytywne, powinniśmy otworzyć konta w przeróżnych serwisach społecznościowych. Zwłaszcza profil na Facebooku jest prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Jeśli w umiejętny sposób ogarniemy social media, pewnie będziemy mieli sporo polubień na Facebooku, dużo interakcji z ludźmi. Tego typu reklama jest naturalna, ludzie to generalnie lubią.

Zasadniczo trzeba bardzo się postarać, aby opinie o naszych oknach były w Sieci pozytywne. Powinno być ich możliwie jak najwięcej. Z tego powodu bliższe zainteresowanie się marketingiem szeptanym z całą pewnością ma dużo sensu. Chociaż z kupowanymi opiniami to naprawdę należy uważać, ponieważ bez dwóch zdań nie chcielibyśmy problemów wizerunkowych.

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach również nie jest bez znaczenia. Jeżeli dorobiliśmy się własnej strony internetowej, co dzisiaj jest definitywnie standardowe, powinniśmy też bardzo się starać, aby internauci po wpisaniu w wyszukiwarce internetowej fraz związanych z oknami, czyli z naszą branżą, zobaczyli na pierwszej stronie informacje na temat naszej firmy.

Jeżeli mówimy o oknach, niesamowicie istotna jest jakość ich wykonania. Zatem w większości przypadków sama reklama nie może dać wystarczających efektów. Rozchodzi się o to, że Polacy najpierw chcieliby rozejrzeć się za oknami, ale potem i tak będą upewniali się czy faktycznie jakość wykonania jest w porządku.