Czy pomimo tego że ulotki bardzo się spopularyzowały, często wręcz nierzadko wręczane, „wpychane” poprzez ludzi którzy je rozprowadzają, to wciąż mogą być skuteczną formą promocji? Bez wątpienia! Szczególnie znaczącym aspektem jaki będzie miał wpływ na twój obrót jest napis który na niej wypiszemy. Zawartość ulotki w kluczowej mierze przeważy czy agitka będzie sprzedawała czy nie. Dowiedz się jak kształtować dobry opis swej oferty i dlaczego zyski są istotniejsze niż zalety.
Jeśli studiujesz niniejszy esej, to wygląda na to iż wypatrujesz informacji na temat składania broszury marketingowej. W tym artykule pokażę w jaki sposób ułożyć zawartość ulotki marketingowej, która działa plus zaprezentuję nagminnie popełniane grzechy przez biznesmenów, którzy solo bądź z pomocą ilustratora podejmują się jej projektowania.

Uważam, że ten esej nie tylko pomoże Ci zrobić ulotkę marketingową która ofiaruje Ci oczekiwane korzyści, ale dodatkowo rozbuduje Twoją wiedzę o trochę podstawowych oraz niezawodnych strategii sprzedaży, co ułatwi Tobie wybór kompetentnej firmy, która ją dla Ciebie przygotuje.

Czym tak rzeczywiście jest „wydajna agitka marketingowa”?

Jeżeli w aktualnej sekundzie mniemasz, że praktycznie jakakolwiek ulotka jest w jakiś sposób korzystna, to możesz mieć całkowitą rację.

Jednakoż aby pojąć, dlaczego nie każdą ulotkę możemy nazwać dobrą, posłużę się w tym miejscu przykładem.

Uznajmy, że broszurę do rąk własnych dostało 1000 osób, z Twej oferty skorzystało natomiast raptem dziesięć osób, zatem Twa agitka zdobyła 1 procent konwersji (konwersja jest to suma zdobytych klientów, w rzeczonym przypadku określona w %).

Co tymczasem zrobi prosty prywaciarz w sytuacji, gdy zmierza zdobyć 10x więcej kontrahentów? Niechybnie rozda dziesięć razy więcej reklam, ciężko powiedzieć czy rzeczywiście ilość nabywców zwielokrotni się dziesięciokrotnie, może okaże się większa a może mniejsza niż przewidywana. Natomiast wzmocnienie jej efektywności zadziała pozytywnie na sprzedaż przy tej samej liczbie wydanych broszur!

Bynajmniej nie idzie jednak w tym eseju o przepowiadanie z fusów. Odpowiedniejszym zabiegiem byłoby pomyśleć czy oby taka ulotka faktycznie efektywnie sprzedaje, czy po prostu poprzez zbieg okoliczności 10 kupujących bezwzględnie czegoś potrzebowało.

Można dodatkowo pomyśleć, iż właściwie każda osoba lekceważy broszury. Nic bardziej mylnego! Z prowadzonych inspekcji wynika, że ulotki są niezwykle często tylko pobieżnie przeglądane przez większość adresatów. Nawet w wypadku, kiedy ktoś ją ma plan wywalić. Znaczy to tylko jedno, decydując się na stworzenie ulotki reklamowej jej całokształtem masz sprawić, by w wprost kilka chwil ewentualny nabywca zafascynował się Twoją ofertą.

Wiadomo wykonanie naprawdę dobrej ulotki marketingowej nie spowoduje, że jeśli prowadzisz kawiarnię i człowiek po prostu nie popija kawy, zacznie ją pić…