Agitkę możemy podzielić na elementy graficzne i treść, które się znakomicie dopełniają. Relewantną zasadą układania broszury, jest zapoczątkowanie tworzenia od napisania tekstu. Absolutnie nie startuj od sporządzania układu graficznego, stanowi to niesamowicie powszechny błąd który szczególnie wpływa na efektywność sprzedażową broszury a również innych form marketingowych.

Jeżeli zastanawiasz się dlaczego tak jest, to każdy element plastyczny ulotki musi być wykonany do treści nie odwrotnie, w następstwie unikniesz w bardzo wielu przypadkach tworzenia całego układu od zera i każdy jej element stanie się doskonale do niej przystosowany pod względem graficznym i przede wszystkim umożliwi pozycjonowanie treści w taki sposób, aby klient zaintrygował się naszą ofertą.

Mnogość ludzi ewentualnie korporacji parających się projektowaniem agitek, nie umie generalnych reguł budowaniu wizerunku marki co potem wyjątkowo wpływa na sprzedaż, przygotowując agitki śliczne choć z zasady niedostatecznie skuteczne, każdy szczegół może wpłynąć na to czy skutki jej rozdawania będą wystarczająco opłacalne, przykładem może być już ugrupowanie tekstu na takiej broszurze, problem ten też dotyka torby reklamowe z nadrukiem – strona producenta.

Jak możemy tworzyć?

Z całą pewnością spotkałeś w swym życiu niejedną ulotkę marketingową. Lecz czy analizowałeś kiedyś w to, w jaki sposób została napisana lub jak jest zrobiona?

Do bieżącego momentu nie zaprzątałeś sobie tym umysłu, w obecnej sekundzie nawet możesz poszukiwać w swym mieszkaniu broszurek reklamowych. Jeśli chciałeś brać z nich przykład to tego osobiście bynajmniej nie rekomenduję. Mnogość z nich nie trzyma się fundamentalnych wytycznych, jakie Ci w tym miejscu pokażę.

Czołowa strona ma za zadanie zainspirować klienta do wczytania się w detale Twojej oferty.
Powinna ona zawierać zwięzłe wyrażenia, jakie to go zaciekawią, pamiętaj o zgrabnym nagłówku, ma być on pobieżny lecz niezwykle zwięźle wyłożyć co jesteś w stanie odbiorcy zaoferować. Pamiętaj, że reklama nie może być przepełniona tekstem oraz niewątpliwie musi być po pierwsze klarowna!

Gdy podchodzisz do budowania oferty, którą umieścisz na ulotce, wykorzystuj takie sformułowania aby pisać do nabywcy klarownie, nie uogólniaj treści ulotki do wszystkich osób na ziemi. Wyraź swoją ofertę taką metodą, aby odbiorca wyczuwał że odnosisz się do niego. Nie stosuj zdań takich jak “Zachęcamy do skorzystania z naszej propozycji”, “Wspaniali Państwo”, “Świetni odbiorcy”, wymień to na:

  • „Skontaktuj się już teraz, odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.”
  • “Przyjdź do nas już dzisiaj i znajdź to czego przez cały czas poszukiwałeś.”
  • “Sprawdź towar na żywo”